مجموعه آناز شما را به خرید بهترین انواع خرما و مشتقات خرما دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرما استعمران خوزستان در سال ۱۴۰۲

تعیین قیمت خرما استعمران خوزستان در سال ۱۴۰۲ به عواملی مانند میزان برداشت این محصول، کیفیت آن و محدوده برداشت این خرما بستگی دارد.

 

آشنایی بیشتر با خرمای استعمران خوزستان

از نمونه ارقام خرماهای بومی در استان خوزستان، باید به خرما استعمران اشاره داشت. این خرما در استان خوزستان با نام سعمرون نیز شناخته می‌شود.

امروزه در بسیاری از شهرهای استان خوزستان، این خرما برداشت می‌شود. لازم است بدانید که کیفیت خرمای استعمران خوزستان باتوجه‌به نوع آب‌وهوای منطقه برداشت آن متفاوت است.

از لحاظ ظاهر باید عنوان شود که این نوع خرما ظاهری بیضی‌شکل دارد و کاملاً کشیده است. وزن هر عدد از این خرمای باکیفیت حدود ۸ گرم است.

بافت خرما استعمران از نوع نیمه‌خشک بوده و بسیار نرم است. رنگ پوست آن قهوه‌ای بوده و گاهی مواقع متمایل به قرمز است.

طعم این محصول در مرحله رطب گس بوده و به هنگام رسیده شدن شیرین می‌شود. زمان برداشت خرمای استعمران از اواخر مردادماه شروع می‌شود و تا اواخر مهرماه به اتمام می‌رسد.

از لحاظ مقدار چسبندگی گوشته و هسته هم باید بدانید که چسبندگی آن به گوشت خرما کم بوده و هسته این نوع خرما به‌راحتی از پوسته آن جدا می‌گردد.

از نمونه ارقام خرماهای بومی در استان خوزستان، باید به خرما استعمران اشاره داشت.

نحوه بسته‌بندی خرما استعمران

خرما استعمران از نمونه میوه‌هایی است که به هنگام برداشت، درون صندوقچه‌های چوبی جای می‌گیرد.

پس از برداشت، این خرماها در دو مرحله کاملاً ضدعفونی می‌شوند. مرحله اول ضدعفونی آن‌ها قبل از ورود این محصول به کارخانجات تولیدکننده و سردخانه‌ها می‌شود.

مرحله بعدی هنگامی است که بسته‌بندی خرما درون جعبه‌ها و کارتن‌ها انجام می‌شود. خرماهای استعمران پس از برداشت، به خط تولید این محصولات منتقل می‌شوند.

سپس با دستگاه‌های سورتینگ جداسازی شده و مورد شست‌وشو قرار می‌گیرند. پس از این مرحله، خرماهایی که کاملاً رسیده هستند جداسازی می‌شوند.

در این مرحله خرماها، درون سبدهای گوناگون دسته‌بندی می‌شوند و به مرحله بسته‌بندی می‌رسند. بسته‌بندی خرما استعمران همراه با مرحله پارافین زنی انجام می‌گیرد.

این امر باعث می‌شود تا خرماها ظاهری بازارپسندتر پیدا نمایند. بسته‌بندی خرماها توسط دستگاه‌های کاملاً ماشینی انجام می‌شود نوع بسته‌بندی خرماها باتوجه‌به بازار هدف متفاوت است.

معمولاً خرماهایی که برای صادرات بسته‌بندی می‌شوند، درون کارتن‌های صادراتی و لمینتی قرار می‌گیرند

وزن بسته‌بندی خرماها نیز با یکدیگر متفاوت است. امروزه خرماها درون بسته‌بندی‌های ۵ تا ۱۰ کیلویی قرار می‌گیرند.

 

خرما استعمران از نمونه میوه‌ هایی است که به هنگام برداشت، درون صندوقچه های چوبی جای می گیرد.

قیمت خرید خرما استعمران

مهم‌ترین و مؤثرترین عامل بر خرید خرما استعمران فاکتور اقتصادی است. در واقع قیمت خرید این خرما از پایه‌های اصلی تصمیم‌گیری برای خرید این محصول است.

در برخی مواقع افراد به‌سادگی نمی‌توانند این نوع خرماها را خریداری کنند؛ به این خاطر که توانایی پرداخت بهای آن را ندارند.

نوع توزیع نیز از دیگر مولفه‌های مهم بر قیمت خرید خرما استعمران است. مراکزی که به‌صورت مستقیم محصولات خود را به فروش می‌رسانند، این خرما را با قیمت مناسب‌تر در معرض فروش قرار می‌دهند.

خرید غیرمستقیم این محصولات از دست دلالان، باعث افزایش قیمت این محصول می‌گردد. همچنین عوامل دیگری مانند نوع و وزن بسته‌بندی خرماها نیز از دیگر عامل‌های مؤثر بر قیمت این محصولات هستند.

افرادی که قصد خرید این محصولات را با نازل‌ترین قیمت دارند، می‌توانند برای دریافت بهترین نوع از این خوراکی به‌صورت بسته‌بندی با این مجموعه در تماس باشند.

مهم ترین و موثرترین عامل بر خرید خرما استعمران فاکتور اقتصادی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *